לקראת מערכה בצפון? ערוץ החיזבאללה: "אנחנו בדרך למלחמה"

קובי פינקלר No Comments on לקראת מערכה בצפון? ערוץ החיזבאללה: "אנחנו בדרך למלחמה"

במקביל לרצף השיגורים והתקיפות של צה"ל בלבנון בתגובה: בערוץ התקשורת של ארגון הטרור חיזבאללה, ערוץ אל מיאדין הודיעו "אנחנו בדרך למלחמה, וירית הפתיחה תהיה כניסת צה"לית לעזה"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

התחממות משמעותית בגזרה הצפונית בעיצומו של היום התשיעי למלחמת חרבות ברזל: בערוץ התקשורת של ארגון הטרור חיזבאללה, ערוץ אל מיאדין הודיעו "אנחנו בדרך למלחמה, וירית הפתיחה תהיה כניסת צה"לית לעזה".

במקביל, בשעות האחרונות רצף בלתי פוסק של תקריות ביטחוניות בין ישראל ללבנון:

17:22: מסוקי קרב של צה"ל תוקפים כעת תשתית צבאית בלבנון. במקביל, התקבלו דיווחים על ירי לעבר כוחות צה"ל בגבול לבנון. כוחות צה"ל מגיבים בירי.

17:14: עיריית מטולה: חשש לחדירת מחבלים בישוב. נא להישאר בבתים, נעילת דלתות וחלונות. להחשיך את הבתים.

17:11: עיריית קרית שמונה: בעקבות אירוע ביטחוני נוסף באזורנו, הנכם מתבקשים לשהות בסמוך למרחבים המוגנים. אנחנו נמצאים בקשר רציף עם גורמי הביטחון ובהתאם להערכת המצב נוציא עדכונים בהמשך.

17:09: דיווח על חילופי אש באיזור קריית שמונה. תושבים ברכס רמים מתבקשים להכנס למרחבים המוגנים.

16:53: למרכז הרפואי לגליל הובאו שמונה פצועים מהמטח האחרון לגליל המערבי, ארבעה במצב קשה. שאר הפצועים מוגדרים במצב קל ועוברים בדיקות בחדר המיון. במרכז הרפואי הופעל נוהל טראומה מתוגבר.

16:40: חיזבאללה לקח אחריות לירי נ"ט לעבר חניתה שבגבול.

16:37: דובר צה"ל: בהמשך לדיווחים על הפעלת התרעות בגליל המערבי, זוהו תשעה שיגורים שחצו מלבנון לשטח ישראל. לוחמי ההגנה האווירית יירטו חמישה שיגורים על פי המדיניות. צה"ל תוקף כעת בארטילריה את המרחב ממנו בוצע הירי מלבנון.

שר החוץ האיראני הזהיר היום את ישראל ואמר כי אם היא לא תעצור את מה שהוא הגדיר ה"פשעים בעזה" – מחר זה יהיה מאוחר. "אם המאמצים להפסקת התוקפנות לא יצליחו – הסבירות להרחבת החזיתות- גדלה".



0 תגובות